joi, 3 septembrie 2009

WTFIMB?!

M-am trezit la 1. Poate n-am făcut bine, poate trebuia mai devreme, dar m-am trezit la 1. Credeam că azi o să fie altfel. O zi fără să aud de Mircea Badea. Au fost zile în care n-am auzit, azi însă n-am scăpat de sindromul MB. De ce? L-am cerut eu? Eu n-am făcut decât să mă plimb şi am dat peste el. De ce? Să-l ia cineva din calea mea.

Am auzit că în sfârşit cineva a avut o reacţie la ipocrizia lui MB. Nu pot decât să spun: Bravo, nene! şi să subscriu. Nu pot să spun decât că acum ai pus-o. Or să sară aştia pe tine ca lipitorile, dar ţine-te tare. Domnul Patapievici s-a ridicat în picioare şi nu ştiu în ce procente să spun, dar cred că luarea asta de poziţie are ceva de-a face şi cu natura umană nu numai cu dorinţa de a ieşi în faţă prin acte de „bravură” ca acesta.
Postez aici declaraţia domnului sus numit şi vă dau spre citire şi meditare... Hai să facem şi noi aşa.

„Dacă se mai putea, Mircea Badea a reuşit să ridice mârlănia masculină pe culmi încă mai înalte. A imaginat o scenetă în care, prin deducţii absurde şi neruşinate, Elena Udrea era pusă să fie „cu ochii pe organ” şi să „stea cu gura numai pe organ”. Al cui organ?, se întreba inocent domnul Badea; al lui Traian Băsescu, îşi răspundea dânsul tot omniscient. Concluzia scenetei era că Elena Udrea stă cu gura pe organul lui Traian Băsescu. Cum poate fi calificat acest exerciţiu intelectual? Moralmente, ca abject. Jurnalistic, ca nul. Omeneste, ca degradant.


Problema nu este însă judecata asupra lui Badea, daca este sau nu educat ori dacă are o prestaţie jurnalistică adecvată. Problema nu este nici doamna Udrea, dacă este sau nu vinovată de faptele care i se impută ori dacă are, ca ministru, o prestaţie adecvată. Problema este alta şi e dublă: că s-a ajuns, în tratarea publică a persoanei umane, la abjecţie şi că acest lucru nu stârneşte imediat nici repulsia publicului, nici amenda instituţiilor (CNA, asociaţiile de jurnalişti, etc)
Este prin urmare, o problemă de sistem şi una de societate.”
(Horia Roman Patapievici)

Eu nu cred că reacţia domnului Patapievici este una sută la sută onestă şi reală, dar este, totuşi, o reacţie, mai mult decât pot spune despre „faimosul” CNA care lasă să existe exemplare ale unei rase în continuă dezvoltare.
Parerea mea este că nu ar trebui să ne refulăm frustrările adulând oameni ca Mircea Badea şi făcându-i acestuia altar. Mircea Badea nu este un sfânt, n-a fost şi nu va fi niciodată.
Treziţi-vă până nu e prea târziu.

P.S. Este a 26-a zi de când nu m-am mai uitat la televizor. Tare, nu?

5 comentarii:

  1. parerea mea e simpla: mircea badea este extraordinar de exagerat de prost ! ...
    iar emisiunea lui e un fel de elodia la otv doar ca se cultiva cultul personalitatii...lu' mircea badea ...literele mici nu sunt intamplatoare ...

    RăspundețiȘtergere
  2. dc te-ai saturat de Badea ? k il critica pe Base ? cred k e ok Badea ,el si cu cei de la Sinteza Zilei sunt ok .

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e doar vorba de culoare politica, e un soi de miscare underground ce face mircea badea si e spectaculos ca a ajuns in mainstream si a reusit sa atinga televiziunea cu un subiect care pana acum era tratat doar de parazitii. politica e o chestie reala oameni buni si ne ferim ca prostii de ea in loc sa o combatem si sa avem grija ca astfel de erori [udrea, basescu, etc] sa nu se mai intample vreodata in istoria acestei tari si asa asuprite de altii mai mari. acum nu fi porc si sterge cacatul asta, pune mana pe o carte si fa ceva cu viata ta. cu ale altora nu ai ce cauta

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand cineva spune lucrurilor pe nume si este acoperit de lege (fata de CNA) prin genericul nume "pamflet",se gaseste unu sa-si faca blog cu motivu' ca s-a saturat de "MB". Frate! E o lume libera! Schimba canalu',schimba blogu',schimba ziaru'! NU critica ceea ce nu intelegi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. schimba si tu blogul:))))nu critica daca n-ai facut macar o data ce fac eu

    RăspundețiȘtergere