vineri, 28 august 2009

Nu scap din nou de Mircea Badea, mă apucă durerea de cap

Nu pot să cred câtă atenţie i se dă acestui om. Nu pot să cred că cele mai importante lucruri care se întâmplă în ţara asta sunt faimosul „pamflet” al şi mai „faimosului” MB. Din cultura mea slăbuţă, îmi aduc aminte că un mare pamfletar era, de data asta faimos cu adevărat, I.L. Caragiale... Problema este cum a ajuns MB un pamfletar când vorbele lui sunt doar gargară cu apă salină, ca şi cum ai înghiţi un val la mare. Înghiţi, scuipi, dar rămâi cu un gust amar în gură de care scapi cu foarte mare greutate... Câh!

MB pamfletar? Atunci hai să spunem şi despre Bahmuţeanu că este o jurnalistă, altă fufă de cartier cu limbaj colorat... Stăteam şi mă gândeam într-o zi că MB nu este decât o variantă mai tânără a lui DDD (Dan Diaconesu Direct), cu mare priză la lumea „de seamă”. Stai, priveşti, asculţi şi nu poţi să nu observi că în România ţigănia şi mârlănia fac rating. Stai şi te minunezi cum nişte semidocţi sunt ridicaţi la rangul de piese de bază ale societăţii. Dacă vom face din MB sau alte persoane de teapa lui modele de urmat în viaţă, dacă vrem ca generaţiile viitoare să fie fascinate de aceşti „Guru” ai televiziunii moderne, nu avem decât să facem ce facem acum: să-i băgăm prea mult în seamă, să le acordăm o atenţie pe care nu o merită.

Oameni cu putere de decizie, oameni care aveţi puterea de a schimba destine şi de a cizela caractere, nu vă jucaţi cu viaţa noastră, nu ne mai serviţi prostie pe pâine. Ne-am săturat.
Acelaşi MINTEPUŢINĂ a vorbit din nou... Doar e om şi el, nu? Şi are dreptul la o părere.

3 comentarii:

  1. Ai o problema prietene? :) Daca nu iti place, nu te obliga nimeni sa te uiti la acea emisiune. Ok?

    RăspundețiȘtergere
  2. „Prietene”, ca să zic aşa, eu nici măcar nu făceam referire la emisiune, problema mea este alta. Dacă nu ai observat-o, de ce m-aş chinui să-ţi explic? Cine o să înţeleagă, în mod cert n-o să dea răspunsuri atât de complexe ca al tău. Parcă am fi în curtea şcolii şi ne-am certa pentru o ciocolată...

    O zi bună, în lumea ta cea frumoasă şi perfectă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca te consumi aiurea. Ai putea sa scrii despre altceva.

    RăspundețiȘtergere