luni, 24 august 2009

Încep azi pentru că n-am putut să încep ieri

M-am săturat. Înţelege cineva asta? M-am săturat şi eu nu sunt unul din frustraţii care tot bântuie pe blogul lui. Eu am intrat o dată şi mi-a ajuns. Dar de ce mă urmareşte, nene, blogul lui? Cu ce i-am greşit? De ce trebuie să aud în fiecare zi de „faimosul” blog al lui Mircea Badea?

Părinţi nu vă lăsaţi copiii să-l citească.

Oameni buni, oare eu sunt singurul care vede asta? Sunt singurul??? Nu e interesant şi nu, nu le spune pe bune. Cunosc o mulţime de oameni, cunosc o mulţime de anonimi care o spun de o mie de ori mai bine decat MB. Ei nu vor nimic. Nu vor apreciere, nu vor să fie scuturaţi de praf, nu suferă de mania grandorii şi nici nu au un loc privilegiat în blogosferă aşa cum o au alţii, dar se descurcă.

Blogul ăsta nu este împotriva lui MB ca persoană, blogul ăsta este împotriva ideii de MB, o idee tâmpită, un trend care poartă cu el ce? Eu n-am reuşit să-mi dau seama. Şi încă o critică pentru azi... Ipocrizia e ca la ea acasă pe www.eubadeamircea.ro că com n-a mai avut. Domnule scriitor, criticăm pe alţii, dar nu vedem ce e în curtea noastră, criticăm pe alţii pentru reclamă, dar nu vedem ce zace în casa noastră.
Nu e blog. Blog nu înseamnă asta. Blog e mai mult de atât....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu